Thursday, November 13, 2008

My New Interview

Aku mmg slu pk nk cari kemajuan dlm idup, itu satu, aku nk happy ngan ape yg aku buat, ( aku nk buat ape yg aku suke selagi x merugikn orang lain dan menyakitkn ati org lain ) ssh o nk buat mcm 2,,
mesti ade je yg xpuas atinyer,,

aku dpt satu offer job as a customer service kt Kelab Taqwa Malaysia.. (uhuhu Bertaqwa la aku lepas ni,,) aku sbrnye da fed up ngan company aku sbb aku da byk bersabar dan berharap tp itu semua sia-sia. aku dijanjikn dgn mc2 tp hampeh, itu satu. Bila aku mta tlg sket bapak ssh.

tp xpe r,,aku cube ssuatu yg baru.w.un aku xpnh jd kje sebagai khidmat pelanggan aku cube sedaye upaye untuk belajar,,mane tau rezeki aku kt sane,, doaknla kjayaan aku,,serius aku nk cari tptp kje,, otak aku da melayang dan berimaginasi kt tpt kje baru aku,,' arghhhhhhhh!!! mlm ni aku nk pk logik ape yg aku buat..klu korg ade pesann ringkas or opinion lain,,jgnla segan2 nk share,, aku suke klu ade org bg pndapat kt aku,,, ok smpi di sini je.. aku nk blk kija,,,, woohu,,, nk men gitar...

1 comment:

Miss Nuradiyana said...

alhamdulilah u get the job...
u did well on ur interview..
im so proud of u..