Saturday, November 8, 2008

My New Account Acctually

Asslamualaikum dan Sallam sejahtera kepada semua. Cis cm haprak,
2 minggu lepas aku berjalan2 di area klcc. aku cerita ni bermula di babak di mana ade satu family yg ade nenek n datuk n anak lelaki ngan wife n anak2 kecik. yang aku nk pendekkan cerita ni masa mereka naik tangga daripada tasik air pancut tu anak kedua2 org tua itu berjalan agak laju d depan. aku xtau nk cerita susunan watak2 dalam cerita ni tp aku harap sesiapa yg faham tlgla renung2kn. atuk tu agak tempang sikit n mana nk naik tangga 2, atuk 2 tergeliat kakinyer n tersungkur nenek ni x sempat nk sambut. aku bukn nk ckp aku ni baik tapi aku kesian tgk then tlg angkat atuk 2 n try panggil anak dia kt depan tapi anak dia ngan family dia terus masuk ke dalam klcc suria. aku papah atuk tu then suruh mereka tgu sekejap sbb aku nk bgtau anak dia kt depan. d pendekkn lagi ceritanye, anak atuk 2 mrh sebab kononyer ayah dia jln x hati2 x guna mata. adusss... aku terus teringat kt mak bapak aku,, sedih siot,,
aku x nk sebok hal fmly mereka tp ini melibatkn situasi kemalangn yg x disengajekn. So sesiapa yg membaca psl ni same2 la kita sayangi n hormati orang tua kita. moralnye klu da tua kita jgnla kita lupa ygk anak tgga,

No comments: