Wednesday, November 19, 2008

Alhamdulillah ke Hadrat Illahi

Cari punye cari akhirnye aku dapat gak cari keje w.pun bukan dalam bidang aku. Kalau pk2 balik,,aku rase nikmat ade duit 2 mmg idaman semua orang. w.pun aku buat ape yg aku suke aku tensioan GAK.. Semalam time aku bg resign letter kt bos aku, mmg x dpt dibygkn mcmne reaksi bos aku. tp bile bos aku bace je de agak terkunjat sbb perkara (SURAT PERLETAKAN JAWATAN SEBAGAI PEREKA HIASAN DALAMAN).

Perkara ini yg mbuatkan bos wanita aku x puas ati n buat muke monyok kt aku. mcm aku ade affair kt de,,,hahaha,. Lepas tu sindir2 aku suruh pulang uniform sbb nk bg budk baru pakai nti.
Huhu aku lebih suke klu mereka berdua ini melepaskn aku tanpa byk songel,

Klu kire ape yg aku x puas ati ngan Cmpany aku sekarang mmg byk... tp biar mereka pikir sendiri nape aku blh blah secara mengejut.erm,,,harap2 kerja baru aku sebgai Customer Service
mendapat Rahmat. huhuhu... Kelab Taqwa Malaysia tggu kedatangan aku di sane,,,!!!!!!!!!!!

1 comment:

Miss Nuradiyana said...

Bumi Allah ni luas..
rezeki ada dimana-mana..

bukan bos yg bg rezeki pada kita
tetapi MAHA BOS yang bagi..

look at the bright side..
maybe ur female bos x puas hati coz
she will be losing her best employee.. :)